8 juli



blev inget skrivande igår, bloggen vägrade fungera! :/ murkelskit. var nere på stan igår, i ösregnet med jennie, men det var mysigt! :D blev sen att vi gick och handlade lite, top secret säger jag bara, sen är jag tyst. hahaha. a man gotta do what a man gotta do. gick på massage efter på electa, fyhelevte vad skönt det var. kändes som att man flög hem, man blev helt harmonisk. tycker ni ska prova iaf :)

idag ska jag ner till electa och fixa&trixa. kommer bli jättesnyggt! :) såg igår att jag inte har så mycket pengar kvar, så jag får softa med några saker min hjärna bubblat fram. har något att se fram emot isåfall :) nu är det mindre än en vecka tills jamale kommer hem, känns det inte som det var precis jag skrev om hur bölig jag var och att det var fem veckor kvar tills han kom hem? ja, tiden går snabbt när man har roligt ;p . .. .. bounce sweet baby.
någon som vet när man firar kräftdagen?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0