9 juli

borde egentligen sova nu för jag ska upp tidigt imorgon, ska nämligen åka till min mamma och pappa juan. :) har inte sett dom på ett tag så det få väll bli på tiden. tänkte köra lite också ;) utnytjar varje chans jag får, haha! det händer ingenting annars i helsingborg? världens tråkigaste stad! har varit med mina tjejer hela dagen idag, myst på både bagatell och mezo. blev ett litet inplus köp av ett par jeans shorts från gina trico. men jag har velat ha dom skit länge, får dra in på något annat istället. kanske fika mindre? ;p

jag har lite panik över ett beslut. jag tänkte flytta till en egen lägenhet, jag bor i princip redan själv nu med tänk att få bo helt ensam? egna saker, egna beslut och ingen som bestämmer ett skit. men visst är det soft att bo hemma där man får det mesta serverat, tänkte på att man betalar inget och man ha alltid mat i kylskåpet. men vill verkligen bo ensam :) och jag har räknat ut att jag kommer klara mig med min lön. så vad tycks? ska jag bli ensamboende på heltid? ;)

PS. rita jag hoppas verkligen du skaffar en blogg. ;)

                                                  
                                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0