helsingborgsfestivalen.

sitter och försöker tänka ut något smart man kan ha på sig?
det är äckligt varmt ute så man hade helst velat gå naken, men
jag tror inte det passar sig ;p ska gå och sätta oss i parken senare
och mysa på filtar med vin och kortspel. älskar sånna här dagar!
varför kan det inte alltid vara festival i helsingborg? :D

igår var jag nere på festivalen också snabbt, men det var inget
hallelulija moment eftersom jag inte festade till det riktigt. igår
var det mer en hej, jag är här och kollar hur festivalen ser ut. ;p
var roligt att vi i helsingborg äntligen kan pallra oss ut samtidigt!
hahaha. brukar vara dåligt med det annars! baby följde med mig
hem sen, mysigt att träffa honom igen :) om man borde fixa det
sista nu? ska vända upp och ner på allt jag har! ses kanske ikväll :)

                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0