PROBLEM!

jag behöver hjälp. min morbror berättade idag att jag absolut inte ska ta tåget över bron imorgon när jag ska hämta baby på köpenhamns flygplats, utan jag skulle ta båten till helsingör och sen tåget därifrån. holy makarony säger jag bara. för det första vågar jag inte åka båt och sånt läskigt helt själv + jag har inte växlat några pengar och forex öppnar 10.00, jag ska lämna helsingborg senast 08.10. men det kostar fan över 300 kr att åka dit och tillbaka.. dyrt. men vad gör man inte för kärleken. haha. ett plus i kanten om jag åker över bron är att jag inte behöver oroa mig för att komma fel.. vi stannar under flygplatsen hahaha. åh.. nu får jag ångest, och skånetrafikens jävla hemsida är cp i huet! kan inte fatta att baby kommer hem imorgon! :D det har gått 5 jävla veckor nu, wiiiihoooo! är så jävla glad! :D

vet ni vad jag mer gjorde för dumt idag, hahahaha. jag har ju bott hemma hos mamma, så säger hon innan vi kör, du har väll inte glömt något viktigt nu? snällt svarar jag, är du dum i huet? jag glömmer väll aldrig något viktigt? när jag städat klart i lägenheten och äntligen lagt mig på soffan kommer jag på.. VAR FAN ÄR MIN PLÅNBOK?! ja kära läsare. den hade jag lämnat i ekeby, och hur hade jag tänkt komma till köpenhamn imorgon? ;) tur att jag har en snäll mormor och morfar. jag fick en bouns idag, 1. jag fick träffa min morbror, 2. jag fick ta ner alla 25 flaggorna på piren. som min mormor sa.. detta är väll verkligen en upplevelse petra!.. jovisst, ska inleda en ny hobby i mitt liv.. flaggskötaren, ska gå i morfars spår!

                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0