18 juni

jag pratade om ångest i min förra inlägg ifall jag sjukanmäler mig en dag från jobbet.. nu börjar den krypa fram! jag orkade verkligen inte gå ur sängen klockan sju i morse, min kropp vägrade.. och jag med för den delen! kunde inte somna igårnatt, sjuktsvårt. låg där och räknade får och hade mig haha. har nog aldrig älskat en sovmorgon så mycket som denna, sov ändå till 12.00.. visst, inte så länge men för mig är det evigheter ;p haha! ska soooooooova hela dagen!

idag ska jag göra ingenting och det ska bli så jävla skönt!! ska bada jättelänge och bara ligga på soffan i evigheter. titta på film efter film efter film. sånna här dagar ska man ha (även om det brukar vara en söndags dag, haha). jag kör den som min egna speciala petra day!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0