21 juni

vad ska man säga om denna dagen? den började roligt, var sjukt hemskt i mitten och rolig mot slutet. är sjukt arg och irriterad på många folk, men palla bry sig. orkar inte med dom längre, bättre att bara skita i dem och sluta bry sig. vet vilka som står mig närmast nu. men en jävla midsommar blev det i alla fall :) hade på mig det svarta, det fick duga ;p tack jennie för en goodie kväll, du är underbar! ska trycka i mig några mackor nu och sen lägga mig och sova i evigeheter! det bästa hade varit om jamal hade varit hemma nu, legat i sängen och gnällt om mat och sen somnat mysigt bredvid mig. längtar sjukt mycket tills han kommer hem.. hade kunnat göra vad som helst om han bara hade kommit hem nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0