22 juni

kom hem från novas kalas för ett tag sedan :) mysigt. en massa jävla kakor så min mage står ut som en ballong nu! :D haha. tänk att det lilla grynet har blivit ett år.. det var ett helt år sedan hon föddes! världens sötaste :) jennie följde med mig hem lite men hon skulle ner till jobbet ju. så ja.. jag ska laga mat, se på alla filmer jag laddat ner och sen sova. jobba imorgon, rooooooolet. nej! haha.

jag berättade om att resa i ett tidigare inlägg, helt fel.. bilderna är på ett annat hotell och det var inte där jag var för 2 år sen ;p det var i marocko jag var i då och egypten var sommaren 2006. blev rätt nu hoppas jag, haha. jag är helt jävla snurrig, sitter och blabblar med händerna haha, inte mitt fel att det finns två hotell med samma namn i samma stad haha men iaf, ååååååååååååh jag längtar!!  :D men måste få något i magen nu, någon riktig mat! ;p haha. ha det bra!


                                            
                                      
                                                                   nu är det rätt bilder iaf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0