25 juni

att vuxna människor kan vara så jävla hemska och bete sig värre än man gjorde på högstadiet visste jag inte? tackar mina chefer för att de är så förstående och bryr sig. :) bytade platser och hela köret idag, fick en skit bra plats bland dem som arbetat där länst, skit bra för nu kan jag lyssna på dem och bli bättre! :D fast det var segt som fan idag men blev lycklig när jag såg min lönecheck, men, 2000 kr ska jag ge bort.. har en massa skulder! ska aldrig mer någonsin ringa från min mobil hahaha den telefonräkningen är inte rolig. ska ladda ner filmer nu och laga mat, magen kurrar! :) puss. .. . 19 dagar till mitt hjärta är hemma! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0