8 juni

kom hem för ett tag sedan! :) känns skönt men ändå tråkigt. men ja, haha. bor lika själv här som i min systers lägenhet. tur att malin snart kommer hit, hon ska mysa med mig lite. finns inte så mycket att göra idag, de flesta ska ner och grilla men eftersom jag har ett jobb att sköta imorgon så kan jag inte ;) haha. oj, som det låter.. jobb! kan fortfarande inte förstå det. men ska göra en macka nu, såg innan att pappa har fyllt på hela kylskåpet till mig! :D WIHOOEE. sånna här dagar diggar jag. puss&smek!

ps. alla bilder från studentveckan ligger nu uppe på bilddagboken! :)
www.angeliiya.bilddagboken.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0