ha en glad jävla midsommar!

sitter och lyssnar på paula dbdul - dance like there's no tomorrow, klunkar vin och väntar på jennie! :D idag är det midsommar, wiho! firade hemma hos mamma innan med släkten, very najs! sitter nu hemma hos pappa i stan och väntar.. väntar och väntar! hannah och néa ska också åka in till stan, nu börjar dom tveka men ska försöka övertala ;) det ända lilla problemet vi har är vad fan vi ska göra? jag vill fan inte gå på uteställena i helsingborg som jag kan göra varje fredag (har en konstig känsla av att vi hamnar där..) men jag vill på en hemmafest med roliga människor! :D såja, det ska jag fixa.. eller i alla fall försöka haha. ska fortsätta dricka mitt vin nu och snabba på tjejerna!

         ha en bra jävla midsommar allihopa! :D


syster och hennes pojkvän


jag, agnieszka, morbror, syster och patrik


midsommarstången jag berättade om innan haha


mums! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0