1 maj

en pigg och glad malin ringde nyss och berättade om allt pinsamt jag gjort och sagt igår. det kan bli lite skakigt i ens knä när man får höra det haha men roliga saker var det iaf, skrattade som en idiot ;p hon föreslog utgång ikväll också nu när hon ändå är ledig från nova men orka festa idag också? det är en malin weekend nu! haha, nej men jag är verkligen trött, sov inte många timmar inatt. blir nog film mys eller något med henne istället :) ska krypa ner på soffan nu med täcket och äta glass direkt från packetet!

vissa vänner är helt gone i huet, sur är jag för ert beteende.

har druckit fem heinz sunshine nu, kan lika bra göra reklam för pappas företag när vi ändå är igång. om ni inte orkar trycka i er en massa viktiga tabletter som smackar bajs så köp heniz sunshine, skit goda är dom! speciellt den lila :) fast jag vet inte om dom har börjat säljas i affären än?

image928


Kommentarer
Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =) helsingborgstad.blogg.se

2008-05-01 @ 19:01:21
URL: http://helsingborgstad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0