2 maj

blev väckt tidigt av malin idag, eller tidigt och tidigt.. halv 11 ;p men jag är van att sova länge. gick ner till stan och handlade badkläder och en ny tröja. jättenöjd! :) det behövdes, hade ingenting till min resa ju. åkte sen hem till malin och softade och hämtade novis. hon skulle också få vara med ju! handla nötter på tasty house och gick sedan och fikade, jennie kom också och efter ett tag sanja och emelie :) nu sitter man här och har inget liv. malin nattar nova, klockan är snart 01.00 och ungen har inte somnat? haha, sötis. mina ögon svider, ska kanske röra mig mot sängen? ska få upp malin från sängen så vi kan ha lite girl talk :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0