30 maj

man kan inte riktigt beskriva gårdagen.. det var en sån dag som bara finns en gång i livet! alla var jättefina igår. vissa finare än andra, haha. vissas klänningar var sjukt fula, vet inte riktigt vad dom tänkt med men iaf ;p alla har sin egen smak. tog massa fina bilder i parken, lägger upp direkt när jag fått dom av hannah. än så länge har jag bara egna från digitalkameran ;) inte lika snyggt. hade tur som träffade carro & emma. carro bytade till och med till sig en plats bredvid mig ;p och sen kom emma också. vårt bord var helt galet, haha. baby kom också förbi hela tiden. åkte hem till emma snabbt som skulle byta om (men körde på balklänning iaf) haha. folk tittade hej vilt på oss när vi kom gående på söder i balklänningar och buss åkte vi också (inte varje dag man åker buss i balklänning) haha :D roligt hade jag iaf, på efterfesten också. åkte hem med baby vid 03.00, men det var lagom. han ligger fortfarande och sover, ska duscha nu.
image981


Kommentarer
tanja

vad fina du & jamal är tillsammans :) såg dig igår på tivoli, jätte fin var du !
längtade så tillbaka, jag var på balen förra året ! bästa dagen :)
hoppas ni hade det bra & mysigt !

2008-05-30 @ 13:47:42
URL: http://tanja88.blogg.se
petra

tack så jättemycket! :)

2008-05-30 @ 16:25:48
URL: http://angeliya.blogg.se
tanja

inget att tacka för.. sanning :)

2008-05-31 @ 00:48:24
URL: http://tanja88.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0