nionde november

hej? vad hände? hela kvällen gick så fort, kändes som en timme. men man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt. jag och baby var först ute hos min mamma på kalkonmiddag med släkten :) mysigt. sanela fyllde 18 år igår så vi åkte till hennes partaj. vi i vårt knuttegäng brukar vara dåliga på att träffas samtidigt ;p så det var extra roligt att alla var där! efter det begav vi oss in till stan där det blev utgång. jag hade tänkt softa mig igenom hela kvällen men så blev det inte. mitt huvud snurrar och jag känner suget av pizza! ingen jävla pizzeria har öppet nu. blir ingen mer utgång för mig nu, jag ska jobba nästan varje helg, fina pengar i fickan! nu ska jag laga frulle i ugn. ikväll blir det massa mat, vi ska fira pappsen! <3

                          
                          
                          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0