andra november

ibland är jag blond, jag erkänner. igår var jag riktigt dum i huet! jag och baby skulle hyra filmer eller ja, det var jag som bestämde filmerna och han var i sällskap. det blev penelope, tingeling och brudens bästa man. alltså, ingen action, inte ens lite blod. då är det riktigt töntiga filmer enligt min käraste. jag erkänner att jag är en töntig barn/disney/tonårsälskare. men visst gillar ni mig ändå! haha. det jag skulle komma fram till från början var att jag hyrde filmer som ska spelas i playstation eller h-tv eller vad fan det nu hette? där satt jag som ett fån och kunde inte få igång två av filmerna haha. körde dit innan och rättade till det lilla felet, killen bakom disket skrattade som en idiot och tittade konstigt på mig medan jag förklarade, där stod jag, dum och kände mig allmänt blond.. bara en kanindräkt som saknades nu vid halloween.



Kommentarer
Anonym

sluta skydda jamal, han har ju tjatat tingeling filmen i evigheter :D

2008-11-03 @ 17:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0