förste november

ta da.. jag har städat hela lägenheten, till och med tvättat golven! vilken rolig lördag, hipp hipp hurra! sanningen är att jag är utråkad, drar snart av mig håret! mamma och juan är i danmark, pappa och agnetha är i malmö. de skulle först hem till min syster och sen titta på björn gustavsson. jag är inte ett dugg avundsjuk, inte heller på att dom har gått på restaurang idag. jag vill också gå ut och äta! ska ringa mina vänner sen och se hur planerna ser ut. jag vill göra jättemycket idag men orkar inte ens duscha?


jag älskar min familj!


Kommentarer
Anonym

du skriver att du älskar din familj och lägger upp en bild på de där gamlingarna.. DIN SNYGGA VÄLTRÄNADE SMARTA SEXIGA TREVLIGA DJURVÄNLIGA syster då?

2008-11-03 @ 17:40:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0