nittonde november

kära folk, här sitter jag i malins soffa och försöker komma på vad man kan göra i hennes storarum helt själv. malin och hennes lilla familj ligger och sover. ni förstår, jag är utelåst och snäll som hon är låter hon mig äta henne ur huset, sova på hennes soffa och använda hennes mysiskläder. en riktig vän :D haha. har glömt mina nycklar på jobbet så dum som man är. har gjort malins hår idag, väldans snyggt får jag säga. kommer aldrig betala några 3000 kronor för att göra hårförlägning när man kan göra det lika snyggt hemma. efter nyår, då jävlar! blonda slingor ska det bli i mitt bruna hår :D nej nu ska jag hitta en rolig film på hennes dator och försöka underhålla mig med den, brukar somna vid halv två så hoppas det är en långis.


Kommentarer
sarissa

hehe ellerhur ;) har du ringt dem? hör av dig till mig imorgon annars ringer patrik dem.. älskar dig pusspuss, ps jobba inte ihjäl dig

2008-11-21 @ 22:48:21
URL: http://sarissas.blogg.se/
sarissa

haha, du får vänta tills du har åldern inne

2008-11-22 @ 13:52:00
URL: http://sarissas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0