sextonde november

här är jag. livs levande! :D har inte orkat logga in här de senaste dagarna. helt off. har jobbat som en jävel varenda dag nu och det blir bara mer. fast jag ska inte klaga, jag har roligt :D idag tillexempel städade jag och fatte hela graffiti kliniskt rent (tycker ni också bara att det är rolig att städa om ni inte är hemma?), träffade en pepparkaks tjuv och därpå blev vår drickskål stulen och tom. schysst. haha. min hals har fortfarande inte dumpat mig. den hänger på men lika glad för det är jag! det ser ut som det varit julrea i mitt rum och alla har slagits om kläderna. borde egentligen städa... men nu börjar sanningens ögonblick och man vill ju inte missa när linda rosing är i tv. det kan bli riktigt spännande! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0