tolfte november

mina drömmar psykar mig! haha. igår hjälpte min syster mig att söka lägenheter på grund av att jag pallar inte bo hemma med päronen mer. känner att jag behöver något eget :) hittade världens finaste lägenhet, en tvåa med två våningar. totaly inlove! inte speciellt dyr heller :D iaf. jag drömde att jag fått en jättemysig lägenhet och allt det där, sen när jag vaknar fattar jag inte var jag är någonstanns. allt kändes som på riktigt. måste nog gå och prata med någon som kan tyda drömmar. känner att det behövs ;p måste slänga på mig kläderna nu om jag ska hinna med bussen till jubb. tjenixen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0