21 oktober

jag har alltid skrattat när mathias frågat om vi ska ut en runda i stan en onsdag, vad är det för mening att dricka drinkar en onsdag, vi lever inte i något jävla sex and the city! men igår lurade han ut mig, vi skulle bara ta en drink.. anmärk en! jennie hängde också på, vi hamnade på crom, utposten, shakspear och samsbar. en helrunda på en måndag! haha. efter det åkte vi hem till jennie, haha, vi väckte jennies bror och kusin, ville inte att dom skulle missa en helkväll med oss! :D vilken kväll! mathias råkade putta ut en vinflaska genom fönstret, jag krossade en kruka och välte en lampa samtidigt som jag sjunger titaniclåten och jennie sitter i telefonen med någon maggan från polisen! haha. ja, så kan det gå! 

            
               
                                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0