27 oktober

jag har inte haft tid att blogga på några dagar, har inte haft ork eller tid. man blir helt deprimerad av detta vädret! ska i allafall visa bilderna sen i fredags. vi var på förfest hemma hos mathias, därefter blev det utgång i stan! för första gången hade jag riktigt roligt utan att ha hemsk bakfylla och blåmärken på mina ben! måste bara berätta att filmen step brothers är riktigt jävla dålig! don't seeeeee.


1..2..3..4.. jag är en party myra


jag och josefin sitter och väntar på en dam med sexprylar


en pussgurka och en glad serb inne på tapas


ett gäng glada medborgare inne på stinsen, rebecka tar ledning!


WOHHHOOEEE


two ladies


en dansrunda inne på crom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0