29 oktober

jag känner ända ner i lilltårna att denna dagen inte kommer bli bra! visst tänker jag positivt. kunde inte somna igår, låg och räknade får samtidigt som jag tänkte vilka bra filmer som gick på dom kanalerna vi inte har. efter tre timmars sömn ringer min körlärare och undrar var jag tagit vägen? tur att jag bor 1 minut därifrån. fast det gick bra, blir bara så jävla onödigt nervös. det här med killar och bilar samtidigt, det får en att känna sig lite underlägsen! nej, min historia är inte slut än.. jag skulle tvätta nu när jag ändå är uppe, tror ni inte dum huet själv glömmer nycklarna i tvättstugan när jag ska hämta tvättmedlet i hissen. jag är expert på att bli utelåst! så här sitter jag, min säng ser jävligt frestande ut men snart kommer min pappa till undersättning och ska öppna. ska äta massa rostade mackor och lägga mig och sova sen.. ZzzZZzz...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0