14 september

idag är det söndagsfika, samma plats och samma tid. jag gillar det här med söndagsfika, det är ungefär samma sak som när gamlingarna möts upp på söndagar för att spela bingolotto tillsammans ;p haha. kan se oss är om många år. kom hem idag, utan nycklar för dom har jag glömt hos min mamma. har varit i höllviken i helgen och passat mina kusiner, tycker inte alls om att dom växer så fort. dom fattar ju saker nu? haha. det är lätt att passa ungar, vi är på samma nivå när det gäller att underhålla sig, vi spelade wee och gituarhero, samt hade smink kväll och en massa film. jag lärde dom även hur man gjorde sig pittögd, väldigt underhållande! ska göra ett galleri med alla teckningar jag fått, awe. sötisar. <3

                              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0