29 september

släng top model i väggen, lägg ner desperate housewives och stäm jävlarna som sänder ugly betty och istället ska vi tacka youtube som har så underbara klipp! jag har nämligen hittat svensson svensson där! :D finns ingenting som kan få slutet på ens kväll bättre än hederliga gustav svensson! han är nästan lika bra som bridget jones, men bara nästan. jag skulle egentligen sova nu eftersom jag ska kliva upp om fem timmar men vem vill lägga ihop laptopen nu när man har detta framför sig? om jag inte kommer blogga så mycket för ett tag fram över så vet ni vad jag sysselsätter mig med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0