tjugoandra april

ikväll får vi besök, en främande man ska sova i mitt storarum. har till och med blåst upp en gigantisk luftmadrass till honom. men om sanningen ska fram så är det inte någon kompis till mig som kommer, jag hade aldrig kommit på något som heter luftmadrass? ;p min pappa och hans kompis åker till egypten inatt. tänk om man ändå kunnat följa med! denna gången ska dom till kairo. dit vill jag! men jag ska inte klaga, jag får stället och bilen för mig själv. ett kylskpå fyllt med mat. kan det bli bättre? :D haha. kom precis hem från en åktur i stan, ska mysa ner mig i soffan nu med lite chips och dipp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0