tjugofjärde april

vilken dag.. inte en utav dom bästa! började med att jag försov mig, körde snabbt ner till jobbet. fick även veta att vi inte fått in vår lön.. igen.. blev jävligt ledsen eftersom jag ville göra något denna helgen, är ledig och allt! min mamma fixade det till mig så länge. :) bäst är hon! var helt spidad, kunde inte sitta stilla. skulle vara hygglig och hacka löken inför morgondagen, klumpig som jag är så skar jag av mig en bit av mitt långfinger. blod överallt. sitter med någon jävla plåster/bandage inlindat runt mitt finger! skadat. så sorry cassi och johanna, men toppingen får ni göra själva ;p haha. blev lite svårt efter min insatts. har myst hemma hos min mamma hela kvällen, kom precis hem. känner mig helt nere så orkar inte göra något ikväll.



börjar sakna mitt bruna hår!
kan tyvärr inte ha det på sommaren,
det bleknar till orange nästan direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0