första augusti

igår blev det mys hemma hos mig med malin och novis :) pizza och läsk, great! beccan var också där en runda, hon passade mina kissar när jag var på jobbet. synd om dem ska sitta där en hel dag utan mat och kel. dom springer runt i lägenheten och jagar varndra som några yra höns ;p har kärat ner mig i dom. kommer aldrig kunna splittra på dom sen! vad ska man med man, vila och volva till när man kan ha två bebis katter?  haha :D malin kommer och möter mig när jag slutat jobba, vet inte riktigt vad vi ska göra idag. vi får ta oss en funderare på det! ni får ha en najs lördagskväll, för det ska vi ha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0