nionde augusti

heliga makaroner! vad hände egentligen igår? vårt kalas firande för mathias gick vilt till. men det är de vi gillar! det blev först tre rättersmiddag som sedan gick över till drinkar.. ett bra antal sådana! träffade lite allt och alla igår. en gubbe som stoppade trafiken för att hjälpa folk över på gatan?! hahaha. vi la oss ner av skratt. sen la han sig ner och tog en tupplur mitt på gatan, i och för sig den som var avstäng, haha. blev en runda på tivoli, sen helt plötsligt söder? och sen mötte jag mina babes utanför gamla q. tack alla för en sjuk kväll. tycker jag vi ska göra om.. ikväll.. tequila race hemma hos mig klockan åtta. nu skojade jag, är inte i helt perfekt tillstånd här på jobbet, haha. vi ses på stranden ikväll istället. smek. föresten, grattis mathias på 20 års dagen. puss på dig!



Kommentarer
den snygga olga

hahahaha heliga makaroner

2009-08-10 @ 12:55:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0