åttonde december

det är sjukt kallt ute och ändå går jag ut utan jacka? har fått för mig att sånt använder man bara när det är snö ute, eller något i den stilen? haha. har suttit hemma hos emelie och druckit kaffe och spelat sanning eller konsikvens. allting slutade med att vi bara frågade varandra saker vi ville veta. haha! man kommer alltid in på sex. finns det inga andra nyttiga saker vi vill veta om varandra? haha. vårt lilla gäng.. älskar dom små knuttarna! imorgon ska jag jobba morgon så borde snart sova men vill verkligen inte. vägrar lägga mig redan! har blivit att jag somnat runt halv fyra varje jävla dag nu. inte speciellt smart. men jag är inte alltid smart heller! haha. tänkte gå i stan imorgon efter jobb med josse, emma och lilla nicole :) handla dom sista julklapparna. sånt är mys. men nu ska jag vara social på msn, nerd stämpel på mig! smek.


saknar mitt blonda hår när jag tittar på sånna här bilder.
men får inte färga det mer nu, i alla fall inte på någon månad ;p



Kommentarer
joakim von anka

nån månad? du menar på EN hel månad :D kameleonten

2009-12-10 @ 23:42:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0