god jul! :)

nu är julafton över, och man måste vara snäll ett helt år igen! haha. blev jätteglad för alla mina julklappar, fick nog allt som stod på önskelistan. puss på min familj och släkt! :) på lördag får jag min nya tv som mamma och pappa gett mig, wiho! så nu mina kära vänner ska jag slänga ut den skokartong till tv jag äger från balkongen! haha. fick även ett askfat, så nu behöver vi inte trycka ner ciggen i en graffiti mugg! stora framsteg! haha. ska titta på en film och mysa nu, är helt slut efter att man umgåtts med släkten i flera timmar. hoppas ni har haft en lika mysig julafton som jag :) har tyvärr inga bilder för min syster glömde kameran hos min morbror men lägger upp dom senare i veckan. god jul och puss på er!

          
                          mina sötis kusiner. ♥



Kommentarer
sara

fan va skönt att michael jackson är död! hans liv var ju ändå bara ett enda långt utdraget självmord!

2009-12-30 @ 00:57:57
kusin fanny

SARA!

skäms på dej!

hur kan du säga så som michael jackson, han var en ängel som gick på jorde, men nu är han en ängel i himlen :'(



haha, som jag smilar på bilden, ser ut som ett fraek :D<3

2010-04-21 @ 16:47:46
URL: http://elinfannyelina.blogg.se/
kusin fanny

SARA!

skäms på dej!

hur kan du säga så som michael jackson, han var en ängel som gick på jorde, men nu är han en ängel i himlen :'(



haha, som jag smilar på bilden, ser ut som ett fraek :D<3

2010-04-21 @ 16:47:46
URL: http://elinfannyelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0