sjunde december

kan inte somna, mitt huvud dunkar och mår helt jävla dåligt! matte gick precis hem, han har varit här och lämnat inflyttningspresenter. fick en kaffekokare, vattenkokare och brödrost. väldigt snyggt :) plus så fick jag panodil så jag inte mår som ett lik. han tyckte jag såg döende ut när han såg mig! haha. får hålla tummarna att jag mår bättre imorgon och inte blir mer sjukis. har äntligen bytat vårdcentral så jag slipper åka ut till ekeby så fort jag blir sjuk. den nya ligger mitt emot mitt hus, slipper gå speciellt lång. oh sånt gillar jag, haha. har tittat på beck filmerna varje kväll nu, har blivit lite som en tradition? me like that. smek.

                  
                                jag och mathias.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0