nittonde februari

kan någon ge mig bra tips på vad man kan göra när man är sjuk? fy helvete vad tråkigt jag har. tänk om man alltid satt hemma, jag hade fått panik. tråkigare liv får man leta efter. har gjort lite underverk i lägenheten, väldigt nöjd! :D har fyra stora svarta sopsäckar i hallen som ska ner i källaren. jag är dålig på att slänga saker, hade helst velat spara allting men nu jävlar ryker det iväg! hittade en massa saker som jag faktiskt letat efter. eller ja, letat och letat, jag har undrat var dom varit någonstanns. 

              



Kommentarer
Anonym

det är så jag menar, hur gör man så med bilderna? ;s så dem kommer bredvid varandra?

2009-02-20 @ 11:11:21
URL: http://sanija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0