sjunde februari

här sitter jag.. kämpar med att lära mig de nyaste låtarna. brukar få en kick av det efter musik program. men åt helvete med det! jag sjunger som en döv smurf och det vet jag redan om (har en pappa som brukar påminna mig när jag står i duschen eller i köket där det ekar extremt snyggt). istället ska jag efter att jag nu har städat mitt rum, tvättat två maskiner, diskat och tittat på melodifestivalen lägga mig på soffan och titta på center stage och johan glans. livad lördag med andra ord. oehört trevligt. bestämde även idag att gå på bio med mormor samt sticka vantar med henne när jag har tid. känns som att jag är på väg åt helt jävla fel håll? haha. vad gör man inte för gammeltanten? puss på henne.

                  



Kommentarer
Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 15:16:34
URL: http://ccristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0