tjugoåttonde februari

jag säger alltid samma sak, nej jag ska inte gå ut i helgen, jag ska faktiskt jobba! på något konstigt sätt hamnar jag alltid ute ändå. som sagt, igår skulle jag gå på bio och sen direkt hem för att vila upp mig för morgondagen. men man hittade inte mig i sängen efter klockan 12. nej, då hittade man mig med en drink i handen nere i stan. vilt blev det. kanske för vilt? haha. men roligt hade vi! :D var till och med i ängelholm en runda? haha. fråga mig inte hur. ikväll är vi på det igen, ska bara sova efter jobbet. för på jobbet är jag, javisst, duktig som fan tillsammans med cassandra! :D haha. känns som alla äter här idag? vi ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0