åttonde januari

tvättade nyss bort hårfärgen! får hålla tummarna att det blev perfekt nu :) i hope so. ett jävla stå i med detta håret, men vill jag ha något så ska jag ha det också. fort ska det gå! ikväll blir det mys hemma hos mathias, är ledig imorgon så man får passa på! :D tror det blir att man dejtar kuddarna där inatt. orka åka buss mitt i natten? föresten! igår hände det något skumt! en kille addade mig på msn, han hade något viktigt att säga. nämligen att han pratat med mig i två år, både i telefon och msn? en tjej som kallar sig blondieplayer eller något har använt sig av mina bilder ett bra tag. är det inte sjukt? mest pinsamt för mig. vem vet vad hon säger till dessa människor. har anmält det nu. haha, men stackars kille som lagt ner två år av sin tid på en tjej som ljugit. nej, nu ska jag packa mig en väska och föna håret. kisses!



Kommentarer
sarissa

vilken sick fucker blondieplayer måste vara!

2009-01-08 @ 23:52:13
URL: http://sarissas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0