tjugosjätte januari

hej :) somnar snart sittandes på dator stolen och klockan är fyra? haha. måste sätta igång med städningen om jag inte vill ha en skrikande pappa om två timmar. tackar jag nej till! ;p var lite på emelies skola innan, känns helt sjukt att komma in i en skola? rektorer, massa elever och plugg.. hemskt! jag som inte ens orkar plugga hårt på mitt körkort, undra då hur det hade gått i skolan. haha! körkort.. snart uppskrivning. åh.

min och emelies plan i lördags om att gå på bio och mysa förvandlades snart till en hejvild kväll på stan! det var bara för oss att slänga på oss något annat och sätta oss i taxin till katrin. de oväntade kvällarna sägs bli bäst, jävligt sant. roligt hade jag. riktigt roligt om vi ska vara nogranna. :D               kisses. ;x

                 
                                                                   jag och emelie i lördags! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0