tjugosjungde januari

är fruktansvärt trött på min bloggdesign. orkar knappt skriva i den mer, ni som känner mig vet hur jag är, klarar inte av att ha det likadant hela tiden. ny hårfärg hit och dit. förändring är alltid bra! :D har varit nere i stan och myst med malin på bagatell. en ny tjej bakom kassan, kan ju inte säga att vi blev nöjda med våra dryker. men synd om tösabiten, där ansträngde hon sig och så skulle vi klaga? nej. ;p har även gjort min mörkerkörning idag, så jävla roligt. älskar att köra bil. ge mig mitt körkort nu! om jag klarar det så ser ni mig på vägarna om två veckor ;) road trip då.

ska trycka i mig ett marabou choklad nu och titta på bröllopsduellen. ska sitta uppe hela natten och titta på alla filmer jag har fixat hem. är ledig imorgon så man får ju passa på! har tittat efter lägenhet nu, kanske inte det bästa med min lön? men vad fan. förlorar inget på det :) imorgon blir det shopping i stan. måste fylla på min garderob plus hitta något snyggt till helgen! :D jennie fyller 20 år så det ska firas, wiho! presenter ska också inhandlas. alla fyller år nu verkar det som ;p snart min tur.. eller ja, om 2 månader? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0