elfte juli

det finns inget bättre än när man kommer hem och ser att ens pappa har varit och fyllt kylen. han är extra snäll nu mot mig eftersom att jag är lite sjuk. knarkar ipren och tabletter mot bihålorna :/ känns roligt. trivs så jävla bra i min lägenhet! har fått det så mysigt nu. pappa kom precis förbi med en sladd till min dvd, så nu kan jag äntligen se film på tv:n och inte datorn! ;p haha. sitter på jobbet nu, men slutar om tre timmar. ska köra ut till min mamma och juan :) dom ringde nyss och var jätteglada, dom passar nämligen min systers kompis lilla dotter på åtta månader till imorgon. om dom är såhär glada för den lilla sötnosen så undrar jag hur det ska gå när jag får barn? dom kommer kidnappa ungen! haha. senare ikväll vet jag inte om det blir mys hemma hos mig med några vänner eller hur det blir? let's see :) nu ska jag hjälpa beccan i köket. puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0