tjugonionde juli

har precis duschat och diskat undan, somade halv sex igår ;p great. emelie och jennsan var hemma hos mig och myste. hyra tre filmer.. förstår inte hur vi alltid kan välja så fel filmer?!  den ena filmen handlade om en tjej som hade sex igenom hela filmen, den andra om ett par som ska göra en porrfilm. hahaha, slå oss. till sist hyrde vi filmen mammut.. iaf så blev det mycket skratt igår, haha. ska snart åka ut till väla och handla tyg inne på ikea och sen försöka hitta en bh. ikväll blir det nog bio, eller mys hemma. vi får se :)


haha, min syster och jag för många år sen.
ser ni nallen jag håller i, känner ni igen den? ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0