andra juni

kom hem från mallan för ett tag sedan. där blev man bjuden på kaffe och kladdkaka!  ;) jag trivdes som en fisk i vatten. när vi sitter där och försöker sjunga fram en gamal låt så hör jag bara "PETRA DU BRINNER!" och ja, mitt byxben brann, hahaha. jag var så inne i låten att jag hade råkat sätta mitt ben lite för närma ljuset. smart petra! tacka gud att jag inte bar flis. luktade lite smått bränt efteråt men ingen skada skedd ;p


                                                                          mallan & jag ♥


Kommentarer
angelika

så söta :p

2009-06-04 @ 20:27:25
URL: http://heartlessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0