första juni

jag vet att jag lovade att uppdatera mer, men jag har helt glömt bort bloggen. så mycket annat som fyllt mitt huvud. blev väckt imorse av mina babes :) har legat och solat och spelat vollyboll på min baksida. älskar sånna här dagar! synd bara att jag måste jobba imorgon igen. får ta igen det i helgen när jag är ledig ;p  var på ett möte idag angående en lägenhet. kände att det inte är rätt tillfälle just nu, vill kunna leva livet innan jag sätter mig på en lägenhet. vem vet, om två år så kanske jag inte ens bor i sverige?!

i helgen fyllde både emma och jocke år, klart firades det :) känns som att alla fyller år nu? haha. min kamera gick sönder i fredags men eftersom jag nu är så händig så lagade jag den faktiskt. ger mig själv en klapp på axlen ;p men lyckades iaf ta några bilder sen i fredags hemma hos emma. tack för allt babe. enjoy the pics! 

denna helgen har både varit sjukt rolig och hemsk. vissa människor ger en ångest. men en sak är i allafall säkert, man ska aldrig tänka tillbaka i tiden, för dom alla är.. cp?! jag borde förstått bättre. skjut mig.

               
               
               



Kommentarer
jessica

sv: haha typ sen i julas, jag lägger upp bilder och sånt där som jag inte vill ha i den offentligen bloggen. mest på arnels familj och sånt. vill du ha lösenord? :) kram.

2009-06-02 @ 02:27:19
URL: http://jlethin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0