sjunde mars

hi, now i'm back. :) har haft en liten paus för att rensa hjärnan. känns mycket bättre nu! min syster och mina vänner är bäst. tycker lite synd om dem ibland för att de måste lyssna på mitt tjat. annars är allt great, jobbet fungerar som det ska och londonresan bokas på måndag, äääntligen! och denna helgen är jag ledig, den första på länge, så igår myste jag hemma hos mamma. körde sedan och hämtade jennie och semir, drack lite vin hemma hos mig och åkte sedan ner till stan. :) en helt lyckad kväll. fast ikväll ska jag mysa hemma hos malin, laga mat och titta på melodifestivalen. ska hoppa in i duschen nu, kisses.

                  
                                                                        gårdagens outfit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0