tjugonionde mars

kom precis in från kylan. blev först filmkväll hemma hos mig med rebecka och jocke :) haha, vi dog av skratt när vi tittade på johan glans. sjukt rolig! fick sedan reda på att dom kände mig granne som glatt hoppade över stacketet, haha. skruvat. ska snart upp och jobba, känner inte för att sova även om jag borde. har även planerat in denna veckan, imorgon blir det först lunch med dom. ska sen möta upp jennsan på en fika, vi ska även försöka få ner mallan i stan ;p ska sova över hos henne imorgon. vill inte vakna upp ensam på min födelsedag, haha. så tråkigt vill jag inte ha. blir nog en drink på tisdag kväll, vi måste ju fira lite! ska köra akon på reepet nu och försöka somna, ni får ha det bra! kisses.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0