trettonde mars

oj. vad dålig jag har blivit på att blogga! det ska bli bättring, promise! :) har hänt en massa denna veckan. i måndags var jag i göteborg, körde upp mina bebes som skulle till thailand. har lust för att ta nästa flyg ner till dom, men jag ska ju åka till london om tre veckor! längtar som en idiot. :D igår var jag hemma hos alvin i åstorp med emelie. tryckte i oss pizza och fetade oss. åkte sedan hem till en kompis och tittade på film och lite sånt mysigt. annars har jag mest jobbat. ska jobba imorgon också så det blir ingen utgång för min del ikväll. ska snart köra och hämta upp några i åstorp. vi ska åka och fika :) blir kanske en runda inom shakspear för att hälsa på jakob och kalle. ni får ha en bra helg! :) kisses.



Kommentarer
Anonym

jätte bättring? vad fan peppe? :D haha <3

2009-03-15 @ 23:46:52
URL: http://sanija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0