femte maj

trodde för ett ögonblick att mitt internet hade gått sönder ;s vilken jävla panik man får. varför egentligen? när man väll har det så bryr man sig knappt. fik precis veta att comhem har legat nere i tre timmar nu så ingenting har fungerat? great! har varit med jasmine hela dagen :) myst i ängelholm och lite sånt. hon hjälpte mig med det här om bilar (själv är jag helt inkompetent). jag är helt inne på att köpa en! fast ska kanske vänta och se om jag får en lägenhet nu? :/ beslutsångest. färgade min utväxt igår, blev bättre än mina förväntningar. det är kanske lite ultra blont nu, så nästa månad lägger jag i bruna slingor. snyggt! :)

vill åka utomlands! inte bara på semester, utan verkligen åka iväg i några månader. inte för att jag inte trivs här hemma för det gör jag verkligen! men tänker tillbaka på england nästan hela tiden. hade varit roligt och verkligen coolt att bara sticka dit igen och kanske.. stanna ett tag? fastnade verkligen för det stället.



Kommentarer
carolin

hej. hur får du in en sån musik från youtube ? går det att göra med en egen video också? hehe

2009-05-06 @ 10:53:46
URL: http://cna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0