fjortonde maj

idag har jag syndat.. hemskt av mig, men jag är ingen kämpe när det handlar om inget som jag själv verkligen vill! för att släppa på denna ångest så körde jag och malin och simmade. haha, sjukt roligt. slutade med att vi bara lekte runder på badmadrasser. 20år? va? vi? spelar ingen roll ;p kom precis hem från henne. är helt slut efter allt bastande. imorgon blir det en tripp inom angelina och peppe som fyller år. om det blir utgång efteråt vet jag inte ännu, får se vilket humör jag är på. men som jag känner för det just nu så tror jag inte jag är på humör för att gå ut. har blivit off från allting. anyway, let's see tomorrow :) good night.

                 



Kommentarer
Anonym

plaskeri plaskera :D

2009-05-15 @ 10:08:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0