sextonde maj

det är kvällar som inte är planerade som blir bäst! angelina och peppe fyllde år och det firades :) jag skulle egentligen inte med ut efteråt, men det blev så iaf och roligt hade jag. slutade med att jag och emma gick till tivoli, har inte varit där på evigheter. dom har byggt om och haft sig. riktigt fint! träffade jättemånga som jag inte sett sen studenten, aw. saknat vissa jävlar! ikväll blir det schlagerkväll hemma hos malin :) men först ska jag köra hem till mamma och hälsa på. känns skönt att komma dit och bli ompysslad, me love!

             
             
             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0