tionde maj

kom precis in i värmen :) har varit och fikat lite. hannah är hemma från göteborg under helgen så passade på att träffa henne! blir inte så ofta nu för tiden tyvärr, men det var mysigt. i sommar är det jag och malin som kör upp till henne. jag älskar göteborg! fin stad. i fredags firade vi semirs födelsedag, riktigt roligt blev det! inte alls som planerat för vi hamnade till slut i åstorp på fakars fest, haha. sen igår var det sanja som fyllde 20 år :) var alldeles för trött för en utgång, så jag körde hem när dom andra festa vidare. och nästa helg är det angelina och peppe som fyller år. gud vad alla fyller år nu! tycker inte jag gör annat än firar folks födelsedagar! haha. ska få i mig något att äta nu och sen blir det mys.

                                                                   lite bilder sen i fredags.

             
             
             
             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0