fjärde november

holy makarony! idag har jag tillbringat heeela dagen på ullared. svenska folkets stormarknad! ni som snackar om att ullared är trash? släng er i väggen. riktigt fina och snygga saker.. jag överdriver inte, ni skulle sett min kundvagn!! var tvungen att lämna tillbaka halva när jag skulle betala. NOOOO, måste dit i mitten av december igen så jag kan handla allt det. plus en massa julklappar! :) satte ihop min bokhylla igår plus mitt soffbord med min syster som hjälp. så nu är här jättemysigt med alla nya saker och tända ljus.


igårkväll när vi satte ihop hyllan.. jävlar vad jag skrek då! haha.


halvfääärdig. resultat får ni se senare..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0