tredje november

nu har jag flyttat och allt är i princip klart! it's perfect. i helgen hann vi flytta, måla alla rummen plus tapetsera. min pappa, mamma och halvpappa är great! :) trvis riktigt bra i denna lägenheten. ska köra till ikea med beccan nu, min favoritställe nu för tiden haha! måste handla en bokhylla och sen en spegel (råkade slå sönder min förra i flytten). sen imorgon bär det av till ullared, haha. det stället.. oj oj.. den kärleken går inte att beskriva.. haha! måste klä på mig nu om jag ska komma iväg någon gång. och ikväll kommer min syster hit och sover :) najs. puss på er.


fick tag på en bild av storarummet mitt i flytten och målningen. ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0